PROSTO DELOVNO MESTO
VODJA PROJEKTOV (m/ž)

Vaše naloge bodo med drugim vodenje razvoja posameznih nepremičninskih projektov, skrbni pregled nepremičnin (analiza urbanističnih pogojev, analiza lastništva, pregled obstoječe upravne dokumentacije), analiza in priprava strategije razvoja projektov, priprava terminskih planov, priprava ocene investicije za posamezne projekte, priprava in evalvacija razpisne dokumentacije ter vodenje priprave projektne dokumentacije in prostorskih aktov.

Od vas pričakujemo:  

  • spremljanje aktualnih sprememb področne zakonodaje,
  • občutek za posebnosti finančnega aspekta razvoja projektov,
  • odlične organizacijske in komunikacijske sposobnosti,
  • sposobnost analitičnega načina razmišljanja in usmerjenost k rezultatom,
  • samoiniciativnost in fleksibilnost, natančnost, sistematičnost, pogajalske sposobnosti, izvrstno delo v timu, poštenost,
  • aktivno znanje angleškega jezika (pisno in govorno),
  • dobro poznavanje računalniških orodij MS Office in AutoCAD,
  • zaželeno znanje MS Project,
  • univerzitetna izobrazba oz.dokončan študij 2. bolonjske stopnje: arhitektura, prostorsko načrtovanje, gradbeništvo,
  • vsaj 3 leta delovnih izkušenj na enakih ali podobnih delovnih mestih.


Prednost pri izbiri bodo imeli kandidati z izkušnjami pri vodenju in pripravi prostorskih aktov in / ali projektne dokumentacije.

In kaj vam nudimo mi? Delo v prijetnem delovnem okolju, kreativno delo polno novih izzivov, možnost pridobivanja novih znanj in osebnostnega razvoja.   

Prijave z dokazili o izpolnjevanju razpisanih pogojev sprejemamo 8 dni po objavi na naslov po e-pošti: manuela.pergar@monetic.si (z oznako: Razvoj nepremičninskih projektov – vodja projektov). Svoj življenjepis in motivacijsko pismo pošljite v slovenščini in angleščini.